Niburu - Onthullend & Bewustmakend Nieuws
Het is 18 dec 2014 21:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Het leven waarvoor je geboren bent (boek en berekening)
BerichtGeplaatst: 25 nov 2010 11:25 
Member

Het leven waarvoor je geboren bent

Afbeelding

Doet u dat ook wel eens, een horoscoop lezen? Ik denk het wel, want de sterren intrigeren ons zeer sinds we rechtop lopen en omhoog kijken. Voor het trekken van een horoscoop bestaan vele mogelijkheden en methodes, waarbij steeds uitgegaan wordtvan de geboortedatum en het daarbijbehorende, één van de twaalf sterrenbeelden. Een astroloog oefent misschien wel het oudste beroep ter wereld uit. Publiekstijdschriften en kranten kunnen niet zonder horoscoop. Als dit in hun kolommen ontbreekt kunnen ze meteen de poorten sluiten. Het verbaasde mij dat er nog een andere methode is om karaktereigenschappen en toekomstvisie te duiden, als één van de onderdelen van de astrologie maar dan met numerologie. In 1993 schreef Dan Millman er een boek over, genaamd: 'Het leven waarvoor je geboren bent'.

In dit boek wordt de geboortedatum opgeteld. Ik neem even een willekeurige geboortedatum. 13-05-1985. 1+3+5+1+9+8+5 = 32 = 5. In het boek word je dan een 32/5. Ik kreeg het boek door een vriendin in mijn handen gedrukt. Natuurlijk was ik benieuwd wat voor informatie erin stond over mijn eigen geboortedatum, die uitkomt op een 35/8. Na het lezen ervan, moest ik erkennen dat deze informatie een grotere persoonlijke beschrijving van mij gaf dan ik vooraf verwachtte.

Ik deed de geboortedatumtest bij mijn moeder en mijn kinderen en warempel, ook daarbij klopte de gegeven informatie! Zelfs meer informatie dan die ik in de basis over mijn sterrenbeeld Steenbok aantrof in de astrologie. Deze methode gaat dus dwars tegen de methode met de sterrenbeelden in en er ontstaat in de basis een meer verfijnd beeld van de persoon. Hier en daar wordt dit boek nu gebruikt bij beoordeling van sollicitanten omdat er in de uitgebreide beschrijvingen ook invulling gegeven wordt aan: 'op een positieve en negatieve manier werken met bijvoorbeeld een 35/8'.

Oké, laten we de proef op de som nemen. Geef onderstaand aan op welk getal jouw geboortedatum uitkomt. Van de drie meest voorkomende getallen zal ik kernachtig de persoonseigenschappen in een blog aangeven.

Bereken HIER nu waarvoor jij geboren bent

Ik ben een 29/11
Degenen op het 29/11 levenspad zijn hier op aarde om creatieve energie te combineren met hogere principes en integriteit, om manieren te vinden hun creativiteit in overeenstemming met hogere wijsheid ten dienste van anderen te stellen. Zulke hogere wijsheid wordt onthuld door spirituele wetten, in het bijzonder door de wetten die 29/11-en hier op aarde moeten leren en waarnaar ze moeten leven.

Laatst bijgewerkt door A fan of God op 25 nov 2010 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel E-mail  

Berichttitel: Re: Het leven waarvoor je geboren bent (boek en berekening)
BerichtGeplaatst: 25 nov 2010 11:40 
Member

geloof daar niet zo erg in mja

ik geloof wél in een degelijke horoscoop( en dus in planetaire invloeden ) maar niet in te veel nummertjes !

Degenen die met :mrgreen: werken, kunnen uitstekend organiseren en coördineren en het zijn uitstekende bemiddelaars of onderhandelaars. Het zijn vaak onmisbare assistenten of steunpilaren; hun aanwezigheid en arbeid maken een groot verschil in welke onderneming dan ook. Ze werken niet altijd achter de schermen; soms staan ze zelf in de schijnwerpers. Maar op elke beroemde :mrgreen: zijn er duizenden die achter de schermen nuttig werk verrichten. Veiligheid is erg belangrijk voor :mrgreen: -en en daarom willen ze zeker weten dat de huur of hypotheek betaald kan worden, en dat er dan nog genoeg geld over is om boodschappen te doen. Hun praktische instelling leidt en, heel intuïtief, naar de veilige omstandigheden die ze zoeken, en naar die vorm van dienstverlening die past bij hun capaciteiten en temperament.

:lol:

...

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 25 nov 2010 14:18 
Member

ben zelf ook een 29/11. dus vast gefeliciteerd afog .
doe ook soms aan numerologie als aanvulling.
mythologie is ook een van mijn favorieten maar gebruik toch het liefst de astrologie maar altijd samen met psychologie van Carl Jung.
studeer al mijn hele leven . Om astrologie echt te snappen. Astrologie is een lange studie. Elke horoscoop is een boek apart het is een hele onderneming om elk boek te leren doorgronden. Astrologie is een groot mengsel van Psychologie, mythologie, alchemie, al deze verschillende studie s heb je nodig om de energieën van planeten en de patronen die ze maken te duiden.
daarbij zijn de elementen van belang wat leef je bewust uit en wat is er naar het onderbewustzijn verdrongen.
hoe bewust ben je van je zelf. en ga zo maar door.

de horoscopen in bladen en kranten is de reinste onzin maar iedereen vindt het leuk om te lezen. dus daar is niets mis mee. Maar het is geen astrologie.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 25 nov 2010 18:49 
Member

A fan of God schreef:
Publiekstijdschriften en kranten kunnen niet zonder horoscoop. Als dit in hun kolommen ontbreekt kunnen ze meteen de poorten sluiten.

Hahaha, sorry hoor, maar dit is echt de domste opmerking die ik in tijden heb gelezen :lol:
Plus dat er in kranten en bladen vaak echt kut horoscopen staan.

Wel grappig dat een vriendin van me het boek een tijdje terug ook aan het lezen was,
kweet niet meer wat ik was (31 nog iets ofzo) en het klopte wel aardig.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 25 nov 2010 19:49 
Member

optimystic schreef:
A fan of God schreef:
Publiekstijdschriften en kranten kunnen niet zonder horoscoop. Als dit in hun kolommen ontbreekt kunnen ze meteen de poorten sluiten.

Hahaha, sorry hoor, maar dit is echt de domste opmerking die ik in tijden heb gelezen :lol:

Wel grappig dat een vriendin van me het boek een tijdje terug ook aan het lezen was,

@Optimystic,

Je wilt niet weten hoeveel mensen gelijk de pagina open slaan op de horoscopen... ooit was ik ook zo'n idioot.... :? .

~ Inayat Khan ~

Afbeelding

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 25 nov 2010 22:25 
Member

is die van 29/11 gelijk aan 38/11 of geeft die weer een andere beschrijving?
liefs,

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 26 nov 2010 04:13 
Member

optimystic schreef:
A fan of God schreef:

Optimist wis s.v.p in het vervolg de juiste naam in dit geval mijn en niet die van BlauweWolk. ;)

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 26 nov 2010 17:36 
Member

A fan of God schreef:

In dit boek wordt de geboortedatum opgeteld. Ik neem even een willekeurige geboortedatum. 13-05-1985. 1+3+5+1+9+8+5 = 32 = 5. In het boek word je dan een 32/5.
Oké, laten we de proef op de som nemen. Geef onderstaand aan op welk getal jouw geboortedatum uitkomt. Van de drie meest voorkomende getallen zal ik kernachtig de persoonseigenschappen in een blog aangeven.

Ok, en wat zeggen ze over 32/5? :D

PS.1. Ik heb een andere geboortedatum, maar kom ook op 32/5 :D
PS.2. Het getal "5" komt bij mij zeer veel voor. Het volgt ook uit een numerieke analyse van mijn naam.
PS.3. Veel numerologen gebruiken de numerologische waarde van de naam + de geboortedatum. (Dan is het nog iets persoonlijker, zo geloof ik. En jaren geleden heb ik dat eens een keertje uitgerekend, en toen kwam ik ook op 5, zo geloof ik...)

(P.S. 'k Heb het even nagezien, en volgens 'De Hebreeuwse methode' (de 22 tarotische sleutels, weet je wel), kom ik op "11"...)

Maar goed, alleen mijn geboortedatum geeft 32/5. Graag de interpretatie a.u.b.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 nov 2010 14:06 
Member

Zoeker schreef:
A fan of God schreef:

In dit boek wordt de geboortedatum opgeteld. Ik neem even een willekeurige geboortedatum. 13-05-1985. 1+3+5+1+9+8+5 = 32 = 5. In het boek word je dan een 32/5.

Ok, en wat zeggen ze over 32/5? :D

PS.1. Ik heb een andere geboortedatum, maar kom ook op 32/5 :D
PS.2. Het getal "5" komt bij mij zeer veel voor. Het volgt ook uit een numerieke analyse van mijn naam.
PS.3. Veel numerologen gebruiken de numerologische waarde van de naam + de geboortedatum. (Dan is het nog iets persoonlijker, zo geloof ik. En jaren geleden heb ik dat eens een keertje uitgerekend, en toen kwam ik ook op 5, zo geloof ik...)

(P.S. 'k Heb het even nagezien, en volgens 'De Hebreeuwse methode' (de 22 tarotische sleutels, weet je wel), kom ik op "11"...)

Maar goed, alleen mijn geboortedatum geeft 32/5. Graag de interpretatie a.u.b.

Er staat in mijn artikel duidelijk het volgende;

Bereken HIER nu waarvoor jij geboren bent.
Druk daar een op en wie weet vindt je daar wat je zocht.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 27 nov 2010 21:13 
Member

Ik ben 28/10; en moet zeggen; het raakt wel aardig een behoorlijke kern!

Degenen op het levenspad 28/10 zijn hier op aarde om zich bezig te houden met kwesties die verband houden met de combinatie van materieel succes en creatieve energie, om hun creatieve energie en intuïtieve gaven ten dienste van anderen te stellen, en om met gezag en compassie leiding te geven.

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]